torsdag 5 mars 2009

Slappardag

Jag vet inte riktigt vad som hänt men sen vi kommit hem från resan har luften gått ur oss helt, vi gör inte många knop om dagen. Vi säger att vi laddar inför skolan genom att inte göra något, om det är sant eller inte har jag inte den blekaste.
Idag kom vi upp i tid iaf, kl 9 är ganska okej när man har sommarlov. Sconesdegen åkte in i ugnen så det blev scones, fil och te till frukost. Riktigt gott var det.


Solen har lyst hela dagen så lunchen avnjöts ute på balkongen medan Fredrik satt och var nervös över hockeyn. De senaste timmarna har jag hört skrik och klagan från sovrummet. Fredrik låg i sängen och såg på hockeyn då det var mörkast där. Tyvärr gick det inte så bra för Brynäs, därav inget jubelrop. Till och med jag sörjer förlusten lite.. men bara lite.

För min del har dagen ägnats åt pyssel i stora lass. Det har blivit kort, kort och kort. Nu måste jag bara komma på någon att skicka alla dessa till..









Ikväll blir det kyckling i sötsur sås, filmen "Burn after reading" och kanske en semla:-)


Som svar till Sara kommer här ett bildbevis på att Fredrik faktiskt har köpt skor, det är otroligt men sant :-)

Inga kommentarer: