söndag 20 september 2009

Roadtrip

I fredags hyrde vi en bil och det regnade..



Lagomt tills dess att vi kom fram slutade det att regna



Vi åkte båt. Jag och Sanna.



Fredriks hår blåste.










Vi såg valar, dock var de lite skygga för kameran.










Vi åt middag.




Vi bodde på ett sött värdshus.


Fredrik tyckte det var lite väl sött med alla blommor.


Vi promenerade i naturreservatet.









Sen åkte vi till en liten by och köpte ost, åkte till en annan stad och köpte choklad, sen åkte vi hem. En mycket mysig helg!

På torsdag åker vi till Toronto.

4 kommentarer:

Linua sa...

Uuuuuh vad ni verkar ha det bra!! Jag blir så avundsjuk, och dessutom så saknar ju att själv få ta härliga promenader och topp-bestigningar tillsammans med er;) Hoppas ni har det bra och lycka till med plugget nu! Vi hörs(har inte lyckats få fram nog med info från skolan för att kunna boka OS-flyg än. Men jag kommer med uppdateringar så fort jag vet)Un abrazo grande!

Unknown sa...

Åhhh vad trevligt att ni fick se valar! Heja er! KRAM

Unknown sa...

Vilka underbara bilder! Fredde du ser verkligen hemma ut bland alla blommor i rummet ;) Låter toppen att ni åker till Toronto i helgen, då får ni ge lite tips sedan! Vet ni en sak... om 16 dagar... så kommer en leverans med messmör och kaviar :P

Agneta sa...

Tycker ni klär väldigt bra i valklädsel (-: Inte tokigt alls att få se dessa stiliga djur live. Vilken fantastisk natur! Klart annorlunda jämfört med Chiles karga landskap. Som sagt Sofie, ta det lite lugnt på cykeln. Jag är inte bara rädd om dom små liven på marken, jag är ännu mer rädd om dig lilla vän! Puss på er! Ser fram emot följande inlägg.