onsdag 2 september 2009

På benen och fulla tag

Nu är jag frisk igen så nu kör vi ett nytt inlägg. Jag vet inte om det var de kanadensiska bakterierna eller att jag har fått nya tänderna som gjorde att jag blev heldäckad men sovit har jag gjort hela helgen lång.

Igår var första dagen i skolan och kurserna verkar riktigt bra. Jag läser optimering, logistik, spanska, produktionsstrategier och internationellt företagande. Fredrik har bytt optimeringen och spanskan mot franska.

Igår var som sagt första skoldagen och imorrn är det helg :) Jag är endast schemalagd tisdagar och onsdagar, det är som gjort för långhelger någonstans. Nån som är sugen på att hitta på nåt?

Efter lite bök lyckades vi tillslut boka våra flygbiljetter till Vancouver så i februari är det äntligen dax för OS! Så otroligt roligt det ska bli !!!

Vår lägenhet är gammal och sliten med charmig ändå. Den duger gott och väl för oss.

Ni ska få er en liten bild från vår lägenhet innan vi går till skolan.

Visst är den fin? !


Vårt kylskåp heter Viking!



Och det finns Wasa på mataffären!



1 kommentar:

Unknown sa...

Toppen att du är långledig över helgerna! Mina flygbiljetter är bokade!!! kvällen den 8 oktober landar jag hos er! :D