måndag 7 september 2009

Jag borde..

Renskriva min optimeringsläxa som ska in imorgon.
Skriva läxan i produktionsstrategier så att vår gruppkompis kan läsa igenom den.

Plugga på spanska-verb inför lektionen imorrn.

Skruva fast stänkskärmarna på cykeln
Gå till tvättstugan och köra en maskin
Men, det är ju så mkt härligare att vara ute och gå och springa när solen skiner och det är varmt, att äta kladdkaka med supergod glass, att möblera om på hyllan ovanför sängen med alla pysselsaker och sitta här och skriva en massa onödigt!

Nej, nu ska jag hoppa in i duschen och göra nåt vettigt.. Kanske ta mig en kaka och en tekopp!



Har jag sagt att vårt grannhus är ett muffinsfik! Mums!



1 kommentar:

Agneta sa...

Man bara MÅSTE få strunta i alla ´borde göra`ibland. Och dessutom med gott samvete (: Man ska väl ha nåt att göra i morrn oxå, eller hur?
STORA MUFFINSKRAMAR!!!